” De Dragobete, iubeste autentic romaneste! ”

De cum incepe februarie, auzi in stanga, in dreapta, in sus si bineinteles in jos, lumea vorbind despre Valentine’s Day. Totul (de la supermarketuri pana la cele mai neinsemnate buticuri) este invadat de fel de fel de obiecte adaptate sarbatoririi acestei nebunii: plusuri in forma de inima, dulciuri in forma de inima, lumanarele parfumate in forma de inima…in fine, totul se instaleaza in forma de inima.  La ce ne trebuie asta? Adica, daca nu aveam o zi anume stabilita si dedicata oferirii unor cadouri simbolice (zic ei) si penibile (zic eu) „in semn de dragoste”, lumea nu se mai iubea si nu se mai surprindea cu cate o atentie?

Cat de speciala a fost Valentine’s Day pentru voi? Dar azi, 24, de Dragobete?

P.S.:  De dimineata m-am dus sa mi se recolteze sange pentru niste analize. La 8:30! Mi-era somn, nu vedeam bine nici pe unde mergem, ce mai!, teroare! Ca a trebuit sa ma chinuie 10 minute sa imi gaseasca vena, m-a intepat de 3 ori pana a nimerit-o si am iesit mai mult moarta de acolo, nici nu mai spun…

